Social media voor goede doelen

Social Media uitbesteden voor Online Succes

Gemiddeld brengen we allemaal 2 uur per dag op Social Media door. Dat zijn minimaal 14 uren per week waarin jij als goede doel jouw boodschap kan delen.

Of je nu campagnes wilt draaien of op de voor jou relevante kanalen het gesprek aan wilt gaan met je donateurs. En of het nu om Facebook, Instagram, LinkedIn of Pinterest gaat, wij kunnen jou helpen met alle Social Media kanalen!

38.000.000+
Potentiële gebruikers in Nederland & Belgie
2.000.000+
Uitgegeven aan online advertenties
30+
Bedrijven geholpen

Van klanten naar fans

Door je gezicht te laten zien op Social Media, bouw je een band op met je doelgroep. Het is niet voor niets dat donateurs zich eerder inschrijven bij goede doelen die ze volgen op Social Media.

Bouw aan je merk

Social Media campagnes helpen je bij het beter leren kennen van je doelgroep. Je ziet wat ze leuk vinden en het biedt veel data, die heel bruikbaar is. Social Media kanalen zijn een perfect middel om te bouwen aan je naamsbekendheid en je branding.

Volg andere goede doelen

Wat zegt de doelgroep over andere goede doelen? Hoe krijgen zij interactie met de doelgroep? Een analyse hiervan is erg bruikbaar voor je eigen online strategie én helpt je je eigen donateurs inschrijvingen te laten groeien.

OP WELKE SOCIAL MEDIA KANALEN WIL JIJ SCHITTEREN?

Facebook

Quickscan aanvragen

Instagram

Quickscan aanvragen

LinkedIn

Quickscan aanvragen

Specialisten in Social Media

Je hoeft het niet allemaal alleen te doen. Als je je social media uitbesteedt, heb jij tijd je weer de tijd om je te richten op de dingen waar je echt goed in bent! Wij zorgen voor:

  • Een langdurige relatie met jouw donateurs

  • Lagere advertentiekosten dan Google Ads

  • Verhoging van je sales 

  • Grotere naamsbekendheid en consistente branding

Social Media inzetten voor jouw goede doel?

Wil je Social Media uitbesteden?

Wij gaan niet zomaar aan de slag. Tijdens een strategiesessie over jullie goede doel en ambities komt duidelijk naar voren wat de aankomende doelen zijn en welke online marketing er geleverd moeten worden om resultaat te behalen.

We bespreken met je welke doelstellingen je wilt behalen, op welk marktsegment je impact wil maken en welke kanalen daar het best bij passen. Natuurlijk maken we ook afspraken over het budget en de tijdsplanning. Voor minder dan maximaal resultaat, doen we het niet.